About me, about my blog, about, about, about…

Już 20 minut zastanawiam się jak zacząć. Przecież nie jest to mój pierwszy blog, jednak chciałabym, aby był tym ostatnim. Cały dzień przeglądałam strony, na których można założyć swoje internetowe, współczesne pamiętniki. Tym razem padło na WordPress.Znudziły mnie słodkie szaty graficzne blogspota.​

W końcu przejdę do wstępu. 

Nie będę się rozpisywać po co, jak, dlaczego. Nie tym razem. Do końca nie jestem pewna po co chce pisać tego bloga i co chciałabym wyjawić czytelnikom. Dlatego też postanowiłam, że to będzie tylko pusty, pierwszy post. Wszystko about me dowiecie się czytając Noughts And Crosses (NAC) i poznając mój świat. 

Do zobaczenia. 

About me, about my blog, about, about, about…

3 uwagi do wpisu “About me, about my blog, about, about, about…

Skomentuj

