We love PKP. He hates PKP.

​Powroty do domu bywają ciężkie, męczące, długie. Szczególnie jeżeli kupi się bilet bez gwarancji miejsc siedzących na nocny pociąg. W sumie na godzinę, dwie nie stanowiłoby to problemu. Gorzej jeśli masz do przejechania całą Polskę.

Kocham życie, podróże, przygody i poznawanie nowych ludzi. To wszystko daje mi harcerstwo. W pewnym momencie scouting stał się dla mnie nie tylko organizacją, a stylem życia. Jak? Normalnie. Przebywanie z wartościowymi ludźmi, którzy mają podobny sposób myślenia, niezapomniane chwile przy ogniskach, pokonywanie własnych słabości i zdobywanie sprawności na całe życie, do tego doprowadziły. 

Dlatego też spanie na korytarzu w pociągu, gdzie non stop przechodzą nad Tobą ludzie i unosi się woń z łazienki i butów pasażerów, jakimś cudem nie stanowiło dla mnie problemu. Oczywiście nie zauważyłam tych rzeczy, ponieważ moje zmęczenie sięgnęło zenitu. Było mi wszystko jedno jak i gdzie, byleby na chwilę zamknąć oczy i odpocząć.

Dlaczego ludzie tak bardzo narzekają na nasze kochane PKP? To proste. Jestem pewna, że większość z nich nigdy nie musiała wytrzymać samemu w lesie całą dobę, posiadając przy sobie max 5 rzeczy. Rozumiem, że ludziom mogą przeszkadzać kilkugodzinne spóźnienia, to, że kupili bilet z miesięcznym wyprzedzeniem, a teraz muszą stać, bo zły pociąg podstawili, ale narzekanie bite kilka godzin na siedzenia, że są niewygodne, że w łazience śmierdzi, że okno się trudno otwiera, że półki są za wysoko i za małe… Weź się człowieku ogarnij, albo postaw kilka milionów na modernizację kolei polskich i dopiero potem narzekaj. Na prawdę nie rozumiem takiego zachowania. Gdy On mógł wygodnie siedzieć, ja leżałam niewygodnie skulona pod jego przedziałem. 

„Narzekanie plagą sytych.”

We love PKP. He hates PKP.

Skomentuj

