Ideał faceta 90\60\40.

90 lat.     60 milionów na koncie.    40 stopni gorączki.

 Każda z nas ma swój ideał faceta. Każda marzy o swoim księciu z bajki. Nieważne czy jest to bajka romantyczna, fantastyczna, niczym największy horror, kryminał czy SF. Nieważne czy ideał ma być przystojnym blondynem o niebieskich oczach czy umięśnionym, łysym kulturystą z siłowni. Każda z nas marzy i chce być kochana, tak na prawdę. 90/60/40? Jest dla bezwartościowych siks, nie kobiet.

Mój ostatni związek nie należał do tych idealnych. Choć minęło już pół roku od tego jak usłyszałam „przepraszam, ale po prostu przestałem cię kochać”, to nadal obwiniam się, że to ja coś źle zrobiłam. Tak, wiem, to nie moja wina. Każdy mi to mówi. Byliśmy z dwóch innych światów i samo to, że jakoś ze sobą wytrzymaliśmy ponad rok, było fenomenem. Jednak zawsze są jakieś plusy, zawsze jest ta druga strona medalu. Dzięki temu, że dostałam kosza i musiałam się z tym pogodzić, to poprzeczkę mojemu przyszłemu wybrankowi podniosłam wysoko.

Nigdy nie szukałam ideałów. Czuję, że nie mogłabym spędzić życia z kimś, kto spędza więcej czasu na przegladanie się w lustrze i upiększanie, niż ja. To nie znaczy, że nie mam żadnych wymagań dotyczących faceta. Przede wszystkim musi mieć jakieś pasje, najlepiej podobne do moich. Gdyby tak należał do harcerstwa i miał poukładane w głowie, to na pewno miałby u mnie duże szanse. Oczywiście wyższy, kolor włosów nie ma znaczenia, byleby nie łysy. Musi mieszkać bliżej niż 25 km ode mnie i mieć auto. Przecież ktoś musi wozić mnie po świecie.

Jednak… gdyby pojawiłby się ktoś, kto kompletnie do tego ideału nie pasuje, a byłaby między nami ta chemia… Bo czy to nie wygląda tak, że ideał pojawi się dopiero wtedy, gdy pokochamy kogoś pomimo wszystko? Za zalety i wady, a może i właśnie przez nie? Kocha się za wszystko. Nie dla pieniędzy czy za ładny uśmiech. To w każdej chwili może zniknąć.

Status

Skomentuj

