Wypijmy za błędy. Za przyjaźń dla lansu!

Kiedyś w moim życiu był okres gdzie działo się bardzo dużo. 2 tysiące fanów na fejsie, dwa razy tyle dodanych znajomych, codziennie jakieś sesje, spotkania z przyjaciółmi, ojj działo się. Pewnego razu to wszystko mnie przerosło. Każdego dnia, od każdego „przyjaciela” dostawałam porcje gorących plotek na swój temat. Codziennie „a wiesz co on o Tobie mówił?”. Każdy chciał być jak najbliżej tej słynnej dziewczyny ze szkolnego korytarza. Każda plotka, nawet ta nieprawdziwa musiała być „rzetelna” i potwierdzona przez jakiegoś drugiego „bff”. Na poczatku miałam to wszystko gdzieś. Nawet gdy mnie to bardzo dotykało, starałam się z tego śmiać. Jednak do czasu.

W końcu zaczęłam potrzebować czegoś więcej, czegoś prawdziwego. Brakowało mi kogoś, komu mogłabym opowiedzieć o swoich problemach, o tym kto mi sie podoba, lub po prostu posiedzieć z kimś i się pośmiać przy filmach i gorącym kakao. Brakowało mi tego prawdziwego przyjaciela. Usunęłam fanpage, większość znajomych z którymi nie miałam kontaktu/nie znałam ich. Przestałam nawet robić zdjęcia i prowadzić vloga. Zaczęłam otaczać się wartościowymi ludźmi, którym na mnie zależało.

Nienawidzę związków i przyjaźni na pokaz, dla lansu, aby tylko poszpanować na fejsbuku i wśród znajomych. Jest to jak dla mnie żałosne. Znaczy się to, że wstawiasz zdjęcie ze swoim przyjacielem/chłopakiem, nie znaczy, że jest to złe. Można się pochwalić, bo przecież od tego to jest, ale komentarze typu ” kocham cię… Ja ciebie bardziej… Nie, ja ciebie.. Oj wcale nie…”… Ehh i jeszcze nasranie serduszkami i buziaczkami, i już jesteś umysłowym rakiem. W przyjaźni zaś wygląda to tak, że (najczęściej) dziewczyny dodają pierdyliard zdjęć jak to się kochają, a za plecami obgadują się i wyzywają. Tak… Psiapsi są spoczko.

Tak więc jeśli chcesz być w takim związku/mieć takich przyjaciół/nie masz uczuć, to wskakuj w swoje superstary i leć pod Galerię Katowicką. Znajdziesz tam dużo fejmòw i ludzi mających swaq, z którymi porobisz sobie selfie swoim rozbitym iPhonem 6S. Na pewno znajdziesz tam kogoś dla siebie.

Wypijmy za błędy. Za przyjaźń dla lansu!

Skomentuj

