5 książek, które mam i nigdy nie przeczytam.

Już od kilku lat koczują na moim regale z książkami. Wielokrotnie do nich podchodziłam, brałam do rąk, gładziłam okładkę i próbowałam przeczytać. Na marne. Czytam na prawdę dużo, jednak do tych perełek nigdy nie umiałam się przekonać. Jako, że zajmują trochę miejsca, postanowiłam je sprzedać. Mam nadzieję, że kogoś pochłoną i staną się ulubioną książką. Jakie to są i dlaczego mnie nie zainteresowały? Odpowiedź znajdziecie niżej.

  • „Potterowa Myślodsiewnia” Karen Carrington i Lewis Constable – Pottera uwielbiam już od kilku lat. Myślałam, że ta książka poszerzy moją wiedzę na temat magii wymyślonej przez Rowling. Jednak tłumaczenie jest napisane w tak niezrozumiały sposób, że nie da się tego czytać. Do tego te błędy ortograficzne…
  • „Wołanie kukułki” Robert Galbraith. Pod pseudonimem autora ukrywa się moja ukochana J.K.Rowling. Kupiłam tę książkę, ponieważ był wokół nie wielki szum. Nie przypadła mi do gustu, może dlatego, że nie lubię kryminałów (King to chyba bardziej horrory?)
  • „Gildia magów” Trudi Canavan. Każdy pewnie kiedyś dostał jakiś nietrafiony prezent urodzinowy. Ja dostałam tę książkę. Nudzą mnie nieskończenie wielkie opisy, gdzie przez pół książki nic się nie dzieje.
  • Trylogia „Zmierzch” Stephenie Meyer. Nie, nie, nie… Kiedyś chciałam dostać to na urodziny. Pierwszy tom bardzo mi się spodobał, ale rozciąganie tego na kilka tomów i podtomów nie miało sensu. Dlatego zostawiam tylko ten pierwszy.
  • „Oksa Pollock” Anne Plichota i Cendrine Wolf. Myślę, że zaciekawi przeciętną 10-latkę (tyle lat miałam, gdy ją dostałam). Fabuła jest raczej słaba i nie jest to książka, do której się wraca.

Mam nadzieję, że pomimo moich ostrych słów nie zniechęcicie się, aż tak do w/w książek. Najlepiej samemu sprawdzić i ocenić. 📚👑

    5 książek, które mam i nigdy nie przeczytam.

    Jedna uwaga do wpisu “5 książek, które mam i nigdy nie przeczytam.

    1. Przygodę z Trudi Canavan zaczęłam od „Uczennicy maga” i to prawda, że nie żałuje opisów 🙂 Mnie udało się je pokonać i bardzo polubiłam tę serię. Najlepiej, tak jak piszesz, samemu się przekonać 🙂

      Lubię to

    Skomentuj

