Nie zmienię się nigdy.

I może czas się zastanowić czy brakuje Ci samej tej osoby, czy tego, że w końcu byłaś dla kogoś ważną.

Tak bardzo nie lubię tych wszystkich życiowych cytatów, a szczególnie wtedy, gdy pasują do tego jak jest.

Ostatnio szukając notatek i słownika do biologii, przez przypadek znalazłam mój stary pamiętnik. Pisałam go w roku 2014. Myślałam, że od tamtego czasu zmieniło się dużo, a jednak nie. Miałam nadzieję, że przybyło mi od tamtego czasu trochę rozumu, jednak jak widać przybyło mi tylko kilogramów. Zabawne.

Od zawsze popełniam te same błędy, choć myślę, że jest inaczej, lepiej… Wchodzę milion razy do tej samej wody, tak, że nauczyłam się już w niej zwinnie pływać. Tyczy to się wszystkiego, ale głównie związków. 

Chyba nigdy się nie zmienię. Chciałabym, ale tak żyje mi się wygodniej i szybciej. Jak zawsze za szybko. Kiedyś umrę na nadciśnienie. To pewne.

Może po prostu zbyt biorę do siebie słowa innych, którzy zawsze mi powtarzają „nie zmieniaj się”. Szkoda tylko, że większość mówi to przez pryzmat tego jaką chcą mnie widzieć, a nie tak jak jest na prawdę. Ufam i otwieram się przed niewłaściwymi ludźmi. Dostaje za to bardzo często i za mocno. Lecz to kolejna rzecz, która nigdy się nie zmieni, ponieważ nauczyłam się wyśmienicie popełniać błędy.

Do tego stopnia, że popełniłam je częściej, niż zmieniam bieliznę. Jeden błąd na śniadanie, dwa w południe, tysiąc przed snem, gdy zapominam myśleć odpowiedzialnie.

Status

6 uwag do wpisu “Nie zmienię się nigdy.

  1. Jeśli Ci dobrze ze sobą to po co to zmieniać? Jeśli Ci źle to po co słuchasz głupich ludzi? Tym się w życiu kieruje. Może będzie pomocne w szukaniu najlepszego sposobu na życie dla siebie.

    Lubię to

Skomentuj

