czarno biały protest

„Grażyna zrobiła dziecko, a teraz chce je wywalić, ze swojego ciała, oddać komuś za nic” ~ domowe melodie „Grażka”

To moja macica i moje ciało. Powiedziało miliony kobiet. 

Ostatnimi czasy tematem numer jeden jest czarny protest. Postanowiłam wyrazić swoje zdanie. Nie oczekujcie ode mnie, że będę za lub przeciw. Jestem w tym wszystkim tylko czarnym napisem na białym tle. Cenię zdanie innych, o ile nie pierdolą głupot. I jak zobaczyłam dzieci z podstawówki wymalowane na czarno, które biorą udział w tych całych strajkach, zdenerwowałam się. Ale to temat na inny post.

Aborcja jest dość kontrowersyjnym tematem, czyli jednym z moich ulubionych. To nie jest coś w czym można być za lub przeciw. Bo to nie jest pytanie czy lubimy jabłka, czy nie. Trzeba to przemyśleć.

Jestem za aborcją, gdy chodzi o życie matki lub dziecka. Gdy rodzice nie będą w stanie wychować niepełnosprawnego dziecka. Jednak trzeba rozważyć to, że takie dzieci także osiągają sukcesy, np. na paraolimpiadach. Nie ważne. Jestem też za, gdy dziecko jest z gwałtu. Jednak.. ostatnio czytałam o już dorosłym dziecku z gwałtu, które ma swoje dzieci i jest szczęśliwym, a swojej matce dziękuje za możliwość do życia.

Ludzie boją się, że nie dadzą rady wychować takiego dziecka. Moim zdaniem większym wyzwaniem jest dokonanie zabiegu aborcji. 

Sama nawet gdybym teraz była w ciąży, to nie umiałabym wyrzucić ze swojego ciała nowego życia. Tak, dla mnie embrion to nowe życie. To moje zdanie. Możecie się ze mną nie zgodzić.

czarno biały protest

4 uwagi do wpisu “czarno biały protest

  1. Z paraolimpiadami, w których osiągają sukcesy niepełnosprawni sportowcy od dawna już rządzi doping i pełna hipokryzja.. Ma to jeszcze mnie wspólnego ze sportem niż tzw. olimpiady normalne. Nie ma też nic wspólnego ze szlachetna rywalizacją, czy też dowartościowaniem ludzi niepełnosprawnych. Występują tam tak samo nafaszerowane indory, jak wszędzie, gotowe za medal oddać swoje zdrowie, co za paradoks. Mało tego, zdarzają się, w tym roku również, zupełnie pełnosprawni sportowcy, którzy dostarczają fałszywe badania o niepełnosprawności. Zapewniam, że zwycięzcami nie są tam sportowcy, którzy urodzili się z zagrożonych ciąż, tylko tacy którzy się nakoksowali. Przykre to, ale to większy nawet syf niż tzw. sport profesjonalny
    Pozdrawiam

    Lubię to

    1. O tym nie wiedziałam… jednak jeśli chodzi o takie paraolimpiady, które są organizowane jako miejskie, a nie światowe to tam raczej spotkamy właśnie ducha sportu, rywalizację i wsparcie dla osób niepełnosprawnych. U mnie w mieście jest takie coś organizowane kilka razy w roku, i tam wolontariusze pomagają takim osobom się przełamać. Poza tym niepełnosprawni ludzie to nadal ludzie, którymi moim zdaniem lepiej się zająć niż wyskrobać. Jednak w mojej rodzinie nie ma takich osób(i oby nie było, ponieważ wiem, że łatwo nie jest), a rodzinę mam bardzo dużą, więc nie jest łatwo mi ocenić jak to jest wychować dziecko niepełnosprawne. Sama jednak jestem wolontariuszem, ponieważ lubie pomagać i praca z takimi ludźmi nie przynosi mi problemu, a wręcz przeciwnie. Jest to raczej radość, że mogę komuś zwykłym komentarzem „super to zrobiłeś” sprawić przyjemność.

      Polubione przez 1 osoba

  2. A ja bym jakoś żyć nie umiał, gdybym był z gwałtu. A grupa ludzi jest gotowa stwierdzić, że byłoby mi lepiej się urodzić. Nosić połowę genów gwałciciela, być w połowie jak on… Albo być upośledzonym i nie doświadczyć życia. Więc po co mi one? Narodziłbym się ponownie, a tak tylko marnuje czas na udręczanie się myślami. Byłem niechciany, nieplanowany, znienawidzony i zniszczyłem matce życie. To jest gorsze od aborcji. Być niekochanym.

    Lubię to

Skomentuj

