antichrists celebrate Halloween

„Jestem prawdziwym Polakiem, mam swoje polskie święta, nie świętuję Halloween!” Powiedziało tysiące typowych patriotów, którzy tworzą chrześcijańskie wydarzenia na Facebooku. Założę się, że przynajmniej połowa z nich nie wierzy w Boga, lub wierzy, a ich ostatni kontakt z kościołem był w czasie I Komunii Świętej. ​

Nie mam nic do tego, że ktoś nie chce obchodzić Halloween, ponieważ sama do tego roku go nie obchodziłam. Dlaczego? Ponieważ nie obchodzę żadnych świąt, również urodzin. „Jak to?! A ostatni post?!” Ostatni post był o mojej kolejnej jesieńce. Nie odprawiam z powodu urodzin hucznych imprez.

Na mojej wsi przeważają osoby w wieku podeszłym, które może i wiedzą co to Halloween, ale na pewno go nie obchodzą bo to antychrześcijańskie. Tak więc bardzo mnie wczoraj zszokowało jak pod moim domem znalazło się około 30-stu przebranych w straszne stroje dzieci, proszących o cukierki. I tak moje 2 kg cukierków, które miałam nadzieję, że zostaną dla mnie, trafiło do małych koszyczków. Jednak raz w roku można być chojnym. 

Wracając do tematu.. jeśli nie obchodzisz Halloween, nic do Ciebie nie mam. Jednak w jakim celu i ja się pytam po co kupujesz swojej kobiecie w święto obchodzone 14. lutego, kwiatki i czekoladki? I niby święto św. Walentego powstało w Europie, jednak ponoć zostało rozsławione przez Brytyjczyka sira Waltera Scotta. Prawda jednak jest taka, że prawdziwa kobieta chciałaby mieć Walentynki codziennie, a nie tylko raz w roku.​

Jeśli obchodzicie Halloween, przebieracie się, malujecie, pieczecie piękne babeczki w kształcie mózgów, to… życzę Wam Happy Halloween! Sama chciałam coś przygotować dla mojej rodziny i przyjaciół, jednak dopiero wczoraj sobie o tym przypomniałam, a więc trochę za późno i postanowiłam odłożyć to na przyszły rok. Na pewno na święta pojawi się post z serii „Cooking with  Nac”, gdzie podrzucę Wam kilka moich sprawdzonych przepisów na świąteczne smakołyki. 

I na koniec kilka ciekawostek o Halloween:

  • Tradycyjne lampy na początku robiono z rzepy. Jednak wraz z przybyciem kolonizatorów do Ameryki Północnej, rzepę zastąpiła dynia.
  • 850 kilogramów tyle ważyła największa dynia świata. 
  • Jednym z powodów niechęci do Halloween może być samhainofobia- czyli lęk przed tym świętem, na którą cierpi tysiące osób.
  • W Halloween obchodzimy także Dzień Cukierka Candy Corn, który jest w kształcie kukurydzy i jest bardzo popularny w USA. Rocznie sprzedaje się go ok. 9000 ton.
  • Legenda głosi, że jeśli 31. października zobaczymy pająka, to będzie to duch czuwającej nad nami osoby.
  • Nadmiar słodyczy może powodować biegunkę, a więc kosztujmy słodycze z umiarem!  🙂

antichrists celebrate Halloween

5 uwag do wpisu “antichrists celebrate Halloween

Skomentuj

