Piątek odsypiania początek

​W końcu po całych pięciu dniach nastał weekend. Niestety ja poniedziałku nie miałam wolnego poniedziałku, a nasza wychowawczyni, aby sztucznie podnieść frekwencję powiedziała nam, że mamy pisać progowy z rozszerzonego polskiego. Och jakie było zdenerwowanie, gdy okazało się, że zapomniała go zrobić i przełożyła na przyszły tydzień. No i oczywiście, aby tydzień rozpoczął się na prawdę źle, to w szkole przyszły do mnie te dni i ostatnie dwie godziny spędziłam w męczarniach. Odliczanie sekund, nie mogąc się skupić na niczym, a szczególnie na passive voice i innych duperelach, poza bólem. Na szczęście wtorek był wolny i mogłam się wyleżeć.

Przerażają mnie osoby, które o 7:00 rano umieją się uśmiechać i są szczęśliwe. Ja wtedy nie mam ochoty i siły nawet na bycie niemiłą. Jadąc autobusem wiecznie napchanym śmierdzącymi ludźmi, zbieram energię na cały dzień. Najgorzej jest, gdy ktoś się odezwie i chce ze mną rozmawiać.

Kolejne dni w szkole były bardzo męczące. W środę do domu wróciłam dopiero o 21, więc nie miałam siły na nic, poza wykóciem dat na poprawę z historii. W czwartek dzień rozpoczęłam od zgłoszenia Dnia Osobistego. Zero pytania, sprawdzania prac domowych przez cały dzień. W czwartek również wróciłam późno, bo o 19. Miałam jakieś pseudo kółko filmowe i zbiórkę u zuchów. Jednak pomimo tego, że byłam wykończona, a przez cały dzień zjadłam tylko dwie kanapki, to wzięłam się za lekcje i jakoś mi poszło.

Na szczęście w końcu pojawił się piątek.Ostatnie trzy godziny spędzone w bibliotece na podbijaniu książek i do domu! Szalone odsypianie do 22, a potem odsłuchanie nowego albumu Taco Hemingwaya.W końcu po 2:00 sen, a teraz przygotowuję się na wyjście z moją kochaną klasą na kręgle. Kocham weekend i w końcu, gdy zauważam swoje obowiązki i staram się z nich wywiązać, zaczynam go bardzo doceniać.​

Piątek odsypiania początek

Skomentuj

