17 postanowień na 2017 rok.

2016 był dla mnie rokiem pełnym wyzwań. Moje zeszłoroczne postanowienia spełniły się w ponad 90%, z czego jestem bardzo dumna. Dlatego również w tym roku postanowiłam stworzyć „to do list”. Z niektórymi rzeczami może być ciężko, ponieważ ten rok zapowiada się być bardzo pracowitym. Lubię mieć ambitne zadania i nie siedzieć w domu, w którym człowiek po prostu umiera. Dlatego też na 2017 przygotowałam 17 postanowień, które dotyczą rodziny, szkoły i harcerstwa. Nie stawiam sobie nigdy celów, których realizacja byłaby niemożliwa. Każdy jest inny, każdy ma inny światopogląd i możliwości. Dlatego też nie warto patrzeć na to, co chcą w życiu osiągnąć inni, a patrzeć tylko na swoją drogę. 

  1. 1/2 razy w tygodniu chodzić na basen i/lub biegać. 
  2. Raz w miesiącu chodzić do kina/teatru z kimś z rodziny. 
  3. Pójść na 5 koncertów. Tak najbardziej chciałabym pójść na koncert domowych melodii, Organka, Taco Hemingwaya i Ostrego. Jeśli muzyka to również powiększenie mojej kolekcji płyt. 
  4. Zamknąć próbę na naramiennik wędrowniczy i HO. 
  5. Nie spóźniać się do szkoły. 
  6. Jeść fastfoody max 4x/miesiąc. Niestety mam mało czasu na wszystko, a to i tak będzie wyzwanie przy moim trybie życia. 
  7. Wysypiać się. Spać minimum 7 godzin dziennie.
  8. Być bardziej systematyczną i ogarnietą. 
  9. Skończyć obecną klasę z paskiem. Niestety obawiam się, że może to być niemożliwe, ale postaram się. 
  10. Nie popełniać tych samych błędów. Być kreatywnym i zacząć popełniać nowe. 
  11. Zebrać 1000 złoty, które w 2018 roku przeznaczę na coś ciekawego.
  12. Jak co roku – zero smutku, złości i spin. Radość nawet z najmniejszych rzeczy.
  13. Ukończyć kursy, m.in. pierwszej pomocy, animatorów zabaw i drużynowych zuchowych. 
  14. Czytać 3 książki na miesiąc. 
  15. Spędzać mniej czasu na social mediach, a poświęcać ten czas czemuś bardziej wartościowemu.
  16. Walczyć ze swoimi wadami i pielęgnować zalety.
  17. Starać się być każdego dnia lepszym człowiekiem, a przede wszystkim być sobą. Co może się wykluczać, ponieważ z wiekiem jestem coraz bardziej chamska. 

Nie wiem co będzie za rok. Nie wiem jak potoczy się moje życie. Jednak chciałabym się trzymać tych postanowień i je realizować. Mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy niż poprzedni. Życzę Wam wszystkiego co najlepsze, zdrowia, spełnienia marzeń i znalezienia drogi, którą chcecie podążać. 

2017 be better, please. 

17 postanowień na 2017 rok.

2 uwagi do wpisu “17 postanowień na 2017 rok.

Skomentuj

