Ending freedom. 

Bardzo powoli kończą mi się ferie. Dlaczego czas, który spędzam w szkole nie mija mi tak szybko, jak ten spędzony z przyjaciółmi czy w domu? Miałam w sumie tylko jedno postanowienie na ten wolny czas: nie zmarnować go. Myślę, że wykorzystałam go w miarę produktywnie i nie mam czego żałować. Ostatnie cztery dni wolności zamierzam spędzić dość spokojniej. W piątek skończy się obóz, w weekend rusze książki, wyjdę do pubu ze znajomymi oraz pójdę na basen.

W sumie pewnie zastanawia Was jak spędziłam moje ferie. Otóż w pierwszym tygodniu nie było mowy o spaniu do południa. Byłam na obozie harcerskim na Wyżynie Śląskiej. Spędziłam tam magiczne chwile i jeszcze bardziej zakochałam się w harcerstwie. „Zwykły” cywil tego nie zrozumie, więc po prostu nie zadawajcie pytań typu „dlaczego?”, tylko spróbujcie sami. 🙂 

Niestety mały ciągle kaszlący na mnie zuch, zaraził mnie i teraz ciągle jestem przeziębiona. Należę do tych osób, które nienawidzą być chore, dlatego rozpaczam i mam nadzieję, że kaszel i katar szybko miną. 

Drugi tydzień spędzam na kolejnym obozie harcerskim, tylko ten polega na tym, że śpimy w swoich domach i spotykamy się codziennie w ustalonych miejscach i tam mamy zajęcia. W sumie nie narzekam, ponieważ przynajmniej pokonałam swoją słabość i poszłam na gokarty, których wcześniej bardzo się bałam. Bardzo spodobała mi się ta nutka adrenaliny, gdy dodaję gazu, więc już nie mogę się doczekać zdawania na prawo jazdy.  
Plany na weekend już opisałam, a wy jak spędzacie wolny czas? Czy może ferie was już nie dotyczą lub na nie czekacie? 

Ending freedom. 

2 uwagi do wpisu “Ending freedom. 

Skomentuj

