„Jestem wege I słucham reggae”, czyli 13 faktów abołt mi.

Kiedyś w blogowaniu każdego blogera (human bardzo, stylistyka bardzo) nadchodzi taki czas, kiedy musi pokazać siebie bardziej dosłownie, niż w zwykłych alegoriach i metaforach. Tak serio ludzie piszą takie posty, gdy nie mają pomysłu, aby napisać cokolwiek. Jednak ja mam w zapasie kilka postów, które ukażą się niebawem. Są one jednak dosyć poważne, więc teraz przydałaby się jakaś luźna wstawka i o to ona jest!

Kilkanaście trochę istotnych lub trochę mniej faktów abołt mi.

  1. W zeszłym roku byłam przez 4 miesiące wegetarianką. Chociaż za taką się uważałam, i tak jadłam zupy na mięsie i zdarzyło mi się spaghetti. Czułam się lepiej niż normalnie i miałam na wszystko energię. Różnicę poczułam tylko w tym, że częściej miałam skurcze i miałam nieregularny okres. Moja dieta skończyła się, gdy Pan w knajpce sprzedał mi dwa szaszłyki w cenie jednego i dorzucił kiełbasę. 
  2. Słucham głównie muzyki, która nie podoba się większości znajomym. Wynika to z tego, że nie mam za grosz słuchu muzycznego. I tak o to uwielbiam grunge(Nirvana, Pearl Jam), rock (RHCP,The Offspring), metal (Iron Maiden).
  3. Nie lubię mówić o moich związkach, rodzinie i życiu prywatnym publicznie, ponieważ jest to dla mnie zbyt osobiste i nie widzę sensu, aby się tym chwalić na prawo i lewo. Aczkolwiek mam najlepszą rodzinę na świecie i bardzo kochanego chłopaka. Tyle starczy.
  4. Nie lubię dostawać róż. Wolę polne kwiaty lub takie skromne, urocze.
  5. Poszukuję klimatycznych miejsc na Śląsku, np. opuszczone fabryki, muzea, młodzieżowe knajpki itd. Jeśli takie znacie to dajcie znać!
  6. Lubię herbatę, ale taką bardziej wyrafiwoną niż Saga z Biedry. Polecam serdecznie Teorię w Katowicach, gdzie można wypić (chyba) każdy rodzaj herbaty. Właścicielem miejscówki jest osoba, która bardzo dobrze się na tym zna i umie doradzić idealny napój na spędzenie wieczoru w dość klimatycznym, przygaszonym świetle katowickiego zachodu słońca.
  7. Planuję zostać psychologiem o specjalizacji seksuolog. Nie dlatego, że chcę pomagać ludziom, ponieważ jestem w tym słaba, a dlatego, że bardzo interesuje mnie człowiek i mechanizmy jakie nim kierują.
  8. W szkole nie lubię fizyki, historii i angielskiego. Poza szkolnymi lekcjami lubię te przedmioty, a nawet bardzo mnie fascynują, ale i tak zawsze mam z nich najsłabsze oceny. Każdy ma jakąś Piętę Achillesa.
  9. Ulubione przedmioty to zdecydowanie polski, chemia, biologia i matematyka. Na humanie jestem głównie dlatego, że idę na takie, a nie inne studia. Przez całe gimnazjum planowałam iść na biol-chema.
  10. Moje hobby to malowanie i przeszywanie ubrań, robienie na drutach, robienie zdjęć, podróżowanie (bardziej takie wędrowanie i odkrywanie), chodzenie po górach, prowadzenie tego o to bloga, czytanie książek, słuchanie muzyki i oglądanie seriali i filmów. Najbardziej spełniona byłabym robiąc to wszystko naraz. 
  11. Moimi życiowymi celami są napisanie książki, zrobienie wywiadu z kimś sławnym, kupienie własnego mieszkania, założenie rodziny, zdobycie Korony Polskich Gór oraz pojechanie do Kanady.
  12. Moją pechową liczbą jest 17.
  13. Bardzo lubię pracę z dziećmi, dlatego w harcerstwie jestem zucholką. Uwielbiam w dzieciach to, że nawet, gdy mam bardzo zły humor lub jestem smutna, ich energia sprawia, że od razu poprawiają mi samopoczucie. Gdy nie wyjdzie mi w życiu (moja plany i marzenia się nie spełnią) chcę zostać opiekunką lub pójdę na pedagogikę i zostanę przedszkolanką.

Ufgh. Jak zawsze musiałam się rozpisać. Tytułu posta nie bierzcie dosłownie, po prostu lubię ten cytat i z pewnych względów mam do niego sentyment. Do następnego!

„Jestem wege I słucham reggae”, czyli 13 faktów abołt mi.

Skomentuj

