„Chodzę do galerii, aby wiedzieć co jest modne i tego nie nosić”, czyli 67 rzeczy, których nie lubię.

Pomysł na post narodził się, gdy wracałam w piątek ze szkoły. W sumie nawet do niej nie doszłam, ale przynajmniej próbowałam. Wstałam, poczułam, że coś mnie bierze, bo bolał mnie każdy mięsień, miałam katar i bolała mnie głowa i gardło. Jednak sprawdzian sam się nie napisze, a miałam mieć tylko 4 godziny. Spóźniona wyszłam na autobus, nie zdążyłam na przesiadkę, pojechałam gdzieś skąd nie miałam jak się dostać do szkoły. Poszłam po sałatke i batonika do Żabki, zmokłam, przewiało mnie i wróciłam do domu. 


Teraz po przydługim wstępie wracam do tematu. A więc…

Nie lubię:

  1. Gdy pada deszcz.
  2. Gdy jest zimno.
  3. Ludzi, którzy mnie nie lubią.
  4. Ludzi, którzy się nie myją.
  5. Ludzi, którzy kłamią i oszukują.
  6. Ludzi, którzy oceniają innych.
  7. Ludzi, którzy są chamscy i myślą, że fajni.
  8. Ludzi, którzy nie umieją być szczerzy.
  9. Frajerów.
  10. Kalafiora.
  11. Wątróbki.
  12. Wnętrzności.
  13. Przepraszania.
  14. Meneli, którzy mnie podrywają.
  15. Meneli, którzy wywołują bujki na przystankach.
  16. Meneli.
  17. Śmierdzących autobusów.
  18. Niszczenia książek.
  19. Niszczenia ładnych miejsc.
  20. Liczby 17.
  21. Szukania dziury w całym.
  22. Tłumów.
  23. Dużych miast.
  24. Chłodnych wieczorów.
  25. Instagramowych dziwek.
  26. Gdy ktoś się mocno maluje.
  27. Punków.
  28. Tabalugi.
  29. Róż.
  30. Krzyczenia.
  31. Głośnych ludzi.
  32. Wojen.
  33. Polityki.
  34. Anarchii.
  35. Samozachwytu.
  36. Wyśmiewania się.
  37. Hejtowania.
  38. Satanistów.
  39. Nie bycia odpowiedzialnym za siebie i swoje czyny.
  40. Gdy ktoś jest nieogarnięty.
  41. Alkoholizmu.
  42. Narkomanii.
  43. Braku kultury.
  44. Przeklinania.
  45. Fastfoodów z budek.
  46. Kebabów.
  47. Bycia mało ambitnym.
  48. Gdy, ktoś jest nudny.
  49. Popełniania błędów.
  50. Spędzać dużo czasu w internecie.
  51. Gdy ktoś nie jest sobą.
  52. Białych wnętrz.
  53. Blondynów z brązowymi oczami.
  54. Książek o tematyce fantastycznej.
  55. Być na czasie.
  56. Modnie się ubierać.
  57. Pośredności.
  58. Gdy chłopcy są zbyt śmiali.
  59. Wulgarności.
  60. Przechwalania się.
  61. Gdy ktoś mnie nie słucha.
  62. Gdy ktoś nie liczy się z moim zdaniem.
  63. Stereotypów.
  64. Wódki.
  65. Alergii.
  66. Spędzania dużej ilości czasu w domu.
  67. Pozerstwa.

    Ja Was tylko tutaj z tym zostawię.

    „Chodzę do galerii, aby wiedzieć co jest modne i tego nie nosić”, czyli 67 rzeczy, których nie lubię.

    5 uwag do wpisu “„Chodzę do galerii, aby wiedzieć co jest modne i tego nie nosić”, czyli 67 rzeczy, których nie lubię.

    1. 🙂 to bardzo liczna lista, ciekawa wyliczanka… zawsze można zapytać siebie dlaczego właśnie tego nie lubię… i czy nie ma w niej stereotypów. Często zaprzeczamy sami sobie, ja się łapię na tym. Pozdrawiam serdecznie 🙂

      Lubię to

    Skomentuj

